Podpora

Nabízíme vám několik plánů podpory produktu BPMonline:

  • Tarifní plán „Základní“ – nejlepší volba pro menší firmy. Řeší většinu úloh, spojených s použitím BPMonline za příjemnou cenu
  • Tarifní plán „Standardní“ – dobrá služba pro rostoucí byznys
 ZákladníStandardní
Reakční doba (základní problém) 4 hod 1 hod
Reakční doba (pokročilý problém) 8 hod 4 hod
Dostupnost podpory 9:00 – 16:00
(Po – Pa)
8:00 – 17:00
(Po – Ne)
Neomezený počet incidentů

Konzultace při nasazení

Konzultace ohledně funkčnosti
Konzultace při nastaveních -
Konzultace při pokročilých nastaveních jádra a konfigurace bpm’online -
Zjistění a odstranění závad softwaru

Nové verze a aktualizace

Podpora offline (e-mail, Portál)
Podpora online (telefon, chat, RDP) -
Cena 0,-Kč, je v ceně licencí 10% z ceny licencí (min. 16 800,-Kč)

Školení

Školicí centrum firmy Aurik systems poskytuje onlinové a klasické školení základních a pokročilých postupů usnadňujících spolupráci BPM a CRM. Školení většinou probíhá formou rozboru případů a vysvětlení metodologie zavádění. Cílem každého z naších kurzů je zrychlení procesu přijetí bpm'online ve vaší firmě.

Pro větší efektivitu byl učební program obohacen praktickými úlohami a užitečnými typy. Můžete si vybrat jednu nebo několik programů školení podle vašeho přání (minimálně 5 osob):

  • Přehled funkcí a možností bpm'online (1 den, 3 490,- Kč)
  • Nastavení a přizpůsobení bpm'online (2 dny, 5 990,-Kč)