Podpora
Nabízíme vám několik plánů podpory produktu Creatio (dříve bpm'online):
- Tarifní plán „Základní“ – nejlepší volba pro menší firmy. Řeší většinu úloh, spojených s použitím Creatio (dříve bpm'online) za příjemnou cenu
- Tarifní plán „Standardní“ – dobrá služba pro rostoucí byznys
Základní | Standardní | |
---|---|---|
Reakční doba (základní problém) | 4 hod | 1 hod |
Reakční doba (pokročilý problém) | 8 hod | 4 hod |
Dostupnost podpory | 9:00 – 16:00 (Po – Pa) |
8:00 – 17:00 (Po – Ne) |
Neomezený počet incidentů | • | • |
Konzultace při nasazení |
• | • |
Konzultace ohledně funkčnosti | • | • |
Konzultace při nastaveních | - | • |
Konzultace při pokročilých nastaveních jádra a konfigurace Creatio | - | • |
Zjistění a odstranění závad softwaru | • | • |
Nové verze a aktualizace |
• | • |
Podpora offline (e-mail, Portál) | • | • |
Podpora online (telefon, chat, RDP) | - | • |
Cena | 0,-Kč, je v ceně licencí | 10% z ceny licencí (min. 16 800,-Kč) |
Školení
Školicí centrum firmy Aurik systems poskytuje onlinové a klasické školení základních a pokročilých postupů usnadňujících spolupráci BPM a CRM. Školení většinou probíhá formou rozboru případů a vysvětlení metodologie zavádění. Cílem každého z naších kurzů je zrychlení procesu přijetí Creatio (dříve bpm'online) ve vaší firmě.
Pro větší efektivitu byl učební program obohacen praktickými úlohami a užitečnými typy. Můžete si vybrat jednu nebo několik programů školení podle vašeho přání (minimálně 5 osob):
- Přehled funkcí a možností Creatio (1 den, 3 490,- Kč)
- Nastavení a přizpůsobení Creatio (2 dny, 5 990,-Kč)