Plány návštěv

Nastavte plány návštěv pro své obchodní zástupce a pak sledujte jejich plnění. Systém automaticky nabídne jen ta prodejní místa, která jste si pro každého obchodního zástupce vybrali předem. Po synchronizaci se jim plány zobrazí v mobilech a v případě potřeby si můžou přidat i návštěvy navíc.

Evidence zboží a zásob

Máte velký katalog zboží v účetním softwaru? Do SuperAgentu nemusíte kopírovat každou položku, stačí dva systémy propojit a máte to. Přidejte obrázek a další parametry, aby všechny potřebné informace měli obchodní zástupci hned po ruce. Synchronizovat můžete i množství zboží skladem.

Doporučená objednávka

Použitím sortimentních matic umožníte vytvoření objednávek na základě doporučeného sortimentu a množství. Zajistíte tak prodej nového zboží nebo doprodej v rámci probíhajících marketingových kampaní. Je to skvělý způsob předvídat potřeby zákazníků a budovat pevné vztahy s partnery!

Návštěva krok za krokem

Zjednodušte průběh návštěvy pro své obchodní zástupce: pomocí dotazníků pro ně vytvořte seznam parametrů, které potřebují v rámci návštěvy prodejního místa zkontrolovat. Bez odpovědí na otázky, které označíte za důležité, návštěvu dokonce nebude možné dokončit.

Rychlá objednávka

Díky mobilní aplikaci zvládněte zadávání objednávky jedním dotykem v nejkratším možném čase. Synchronizace umožní operativní předání informace do centrály a odtud se objednávka jednoduše přesune do účetního software. Zákazník bude nadšen z rychlosti dodání!

Ceníky

Jednoduše si vytvořte několik ceníků dle různých skupin zboží, množství nebo prodejních míst. Můžete je pak přiřadit konkrétním prodejním místům jako výchozí ceníky nebo nechat výběr ceníku na obchodním zástupci při zadávání objednávky.

Úkolování

Potřebujete úkolovat pracovníky v terénu? Jednoduše si vytvořte úkol, který přiřadíte k zákazníkovi. V případě potřeby si nastavte termín plnění a pracovníka. Pak stačí jenom sledovat plnění úkolů pomoci přednastaveného přehledu. Úkol lze vytvořit i v mobilní aplikaci.

Pohledávky

Každý obchodní zástupce by při návštěvě prodejního místa měl vědět aktuální stav pohledávek. Díky SuperAgentu obchodní zástupce nejen uvidí na kartě prodejního místa pohledávky po splatnosti, ale bude je moci i jednoduše vyřídit, pokud na to má právo.

Zabudované přehledy

Připravili jsme několik nejdůležitějších přehledů pro každé oddělení. Díky tomu již obchodní zástupci a merchandiseři nemusí trávit čas přípravou reportů, tříděním fotek a jejich nahráváním na server a management firmy má vždy k dispozici aktuální přehled o situaci.