Když mluvíme o kvalitě služeb firmy, je jedním z nejlepších vzorů McDonald’s. Úspěch této firmy nepochází z toho, že provádí správné řízení, řekněme, personálu, ale z toho, že má pracovní postupy na všechno a tím zajistí špičkovou kvalitu produktů a služeb.

Otázka totiž není jen v tom, zda mají vaši zaměstnanci zkušenosti v oboru nebo dokonalou znalost vašich produktů či služeb, ale zní takto – máte naprostou jistotu, že váš zákazník bude obsluhován stejným způsobem bez ohledu na určeného zaměstnance, že v každém případě dostane zákazník od vás všechno, co pro něho máte? Máte jistotu, že všichni vaši zaměstnanci pracují na plný výkon? Pokud ne, tak to všechno zaplatíte z vlastní kapsy.

Pokud si nejste jistí alespoň jednou touto otázkou – přijďte za námi, poradíme vám.

Zpracujeme vaše byznys procesy takovým způsobem, že zachráníme váš čas a peníze a zbavíme vás zbytečných nákladů na:

  • Začlenění nových zaměstnanců
  • Předávání obchodních agend pří dočasném nebo stálém odchodu zaměstnance
  • Zpracovávání standardních dokladů (nabídky, smlouvy, faktury…) atd.

Naším hlavním úkolem je pomoci vám vydělat více z:

  • Vytvoření jediného firemního standartu běžné obchodní činnosti
  • Vytvoření cílových skupin zákazníků (segmentace)
  • Vytvoření různých schémat pro různé zaměstnance a cílové skupiny
  • Stanovení výkonnostních metrik
  • Vypracování životního cyklu vašich klientů od prvního kontaktu až po skončení obchodního poměru
  • Doporučení proaktivních pracovních postupů pří změně chování zákazníků atd.

Co získáte jako výsledek

  • Schémata vašich procesů v notaci BPMN
  • Pracovní postupy pro zaměstnance
  • Výkonnostní metriky (především pro obchodní a servisní oddělení)
  • Požadavky k informačnímu systému (na objednávku)