Bpm'online má užitečné nástroje pro získání a sledování nového zájmu o vaše produkty nebo služby. Informace o novém leadu do systému může být uložena buď uživatelem bpm'online, nebo se tam dostane přímo z formuláře na vašem webu. Proces zpracování leadů zabudovaný do bpm'online vám pak pomůže eliminovat chyby.

Jak z leadů vznikají zákazníci

Lead v bpm'online je záznam o tom, že zákazníka zajímá váš produkt či služba. Zjistit více

Lead v bpm'online je záznam o tom, že zákazníka zajímá váš produkt či služba. Leadem může být vyplněný na webu formulář, vizitka, kterou jste obdržel(a) v rámci prezentace nebo výstavě, telefonát. V případě, že se zákazník rozhoduje o koupi vašich produktů nebo objednaní služeb delší dobu, bpm'online vám pomůže neztratit ho z dohledu a své investice do něj vrátit.

Proces zpracování leadů

Bpm’online zajistí, aby všechny potřebné kroky během práce s leadem byly podniknuty ve správnou chvíli. Zjistit více

Nástroje bpm'online poskytují možnost evidovat zájmy potencionálních zákazníků a sledovat jejich zdroje. Nový lead lze do CRM přidat několika málo kliknutími. Systém pak automaticky zkontroluje data, vytvoří nový kontakt a zajistí, aby všechny potřebné kroky byly podniknuty ve správnou chvíli. Výhod této technologie využíváme i my na těchto stránkách.