Vytvořte jednotnou databázi vašich zákazníků a dodavatelů, partnerů a konkurence, zaměstnanců a poboček vaší společnosti. Díky nástrojům inteligentního obohacování dat můžete informaci o nich aktualizovat bez námahy. Bpm’online sales navíc poskytuje možnost vyhledávání a sloučení duplicit, segmentace zákazníků a pokročilé analytické nástroje.

Evidence firem

Na kartě firmy jsou umístěny pouze ty nejdůležitější informace. Zjistit více

Modul „Firmy“ v bpm'online sales umožňuje ukládat kontaktní údaje a adresy, které lze pak zobrazit na mapě, strukturu organizace a vazby mezi vašimi zákazníky. Systém také poskytuje možnost vytvářet segmenty na základě výnosnosti, důležitosti zákazníků nebo jakýchkoli vlastních kritérií. Na kartě firmy jsou umístěny pouze ty nejdůležitější informace. Které to budou? Rozhodněte si sami.

Vazby a vztahy

Využijte bpm’online pro vytvoření správné strategie spolupráce a zlepšení vztahů. Zjistit více

Víme, jak velkou roli při rozhodování občas hrají osobní vztahy. Využijte informaci o spojitosti mezí vašimi zákazníky pro vytvoření správné strategie spolupráce a zlepšení vztahů. V bpm’online můžete evidovat vztahy mezi mateřskou a dceřinou společností a ukládat informaci o vlivu jednotlivých kontaktních osob na rozhodování u jiných společností.

Evidence kontaktních osob

Kontaktní osoby vašich zákazníků a partnerů, vaše zaměstnance a jakékoli osobní nebo pracovní kontakty v bpm’online. Zjistit více

Kontaktní osoby vašich zákazníků a partnerů, vaše zaměstnance a jakékoli osobní nebo pracovní kontakty můžete ukládat do bpm’online. Použijte dynamické složky pro volbu kontaktů podle více parametrů: například můžete zvolit kontakty, s nimiž jste víc než měsíc nekomunikovali. Využijte synchronizaci s Kontakty Google nebo mobilní aplikaci, aby všechny potřebné informace byly vždy po ruce.

Přehledy a analytika

Bpm’online má několik zabudovaných a lehce upravitelných přehledů. Zjistit více

Bpm’online má několik zabudovaných a lehce upravitelných přehledů, které umožnují provedení detailní analýzy dat. Díky grafickým reportům, ukazatelům a dashboardům můžete sledovat narůst zákaznické databáze, klíčové obory pro nabídku svých zboží a služeb nebo firmy bez kontaktních osob a aktuálních aktivit. Jednoduše si přidejte i vlastní přehled nebo ukazatel.