Přivětivé rozhraní

Užijte si práci v jednoduchém rozhraní bpm’online sales. Snadno vyhledejte požadovanou funkci a informaci - je stejně pohodlně pracovat s aplikací v počítači, tabletu nebo chytrém telefonu. Ty nejdůležitější údaje při tom vždy máte na dosah ruky.

Dashboardy a přehledy

Analyzujte produktivitu zaměstnanců na základě dokončených úkolů, sledujte dynamiku prodeje a současný stav pomoci přehledného pipeline. Vše reporty v bpm’online sales lze navíc snadno nakonfigurovat na základě relevantních právě pro vás ukazatelů.

Aktivity a komunikace

Plánujte své aktivity, úkoly a schůzky v bpm’online sales. Jednoduše synchronizujte úkoly a e-maily s Kalendářem Google a MS Exchange. Využijte možností komunikaci mezi vašimi zaměstnanci zcela zdarma díky zabudované do systému IP telefonií.

Systémový návrhář

Nastavte systém tak, aby zobrazoval pouze informace, které potřebujete – můžete snadno měnit sekce, stránky, dashboardy a jejich parametry. Jednoduše si vytvořte novou sekci nebo upravte existující: změňte rozmístění polí, přidejte další nebo skryjte ty, které nepotřebujete.

Firmy a kontakty

Mějte po ruce databázi všech svých klientů a partnerů včetně kontaktních osob. S bpm’online sales budete moci nejen sledovat historii komunikace, ale i umístit adresy klientů na mapě nebo synchronizovat je s Kontakty Google a mít tak vše potřebné informace vždy u sebe.

Obchodní činnosti

Spravujte vše prodeje v jedné sekci. Ukládejte do systému všechno, co potřebujete mít po ruce v rámci obchodního případu: aktivity, soubory, e-maily, nabídky a smlouvy, komentáře kolegů. Upravte proces podle svého a zajistíte tak větší šance na úspěch i pro nezkušeného obchodníka.