Tým společnosti Aurik systems, integrátora řešení bpm’online v Česku a na Slovensku, vyvínul specializované řešení pro propojení reklam na sociální sítí Facebook a řešení na platformě bpm’online. "Facebook leads connector" umožňuje automatické nahrávání do bpm’online dat z formulářů Facebook vyplněných v rámci reklamy pro potenciální zákazníky.

Formuláře jsou docela populárním marketingovým nástrojem pro získávání potencionálních zákazníků na Facebooku a Instagramu. Tyto reklamy lidem umožní vyjádřit zájem o produkt nebo službu firmy. Do formuláře v reklamě vyplní své údaje a daná firma je pak může kontaktovat.

Ale při větším množství takových formulářů nebo širokém publiku potencionálních zákazníků nemusí být správa tohoto marketingového kanálu jednoduchá. I když je bpm’online propojen s více než 19 servisy (včetně MS Excel, Google Sheets apod.), bylo jejich využití pro zákazníky dodatečnou zátěží a snižovalo efektivitu a rychlost zpracování leadů.

„Tento úkol jsme původně řešili v rámci zakázkového vývoje pro jednoho z našich klientů. Ukázalo se, že automatické nahrávání dat z reklam mu ušetřilo více než 20 hodin měsíčně. Proto jsme se rozhodli poskytnout možnost pracovat rychleji a efektivněji uživatelům bpm’online po celém světě a zveřejnili "Facebook leads connector" na Marketplace. Velký zájem o konektor nás ujišťuje, že se nám podařilo vyvinout opravdu vyžadovaný a užitečný nástroj,“ – zdůrazňuje CEO Aurik systems Dmitry Stepanov.

Na rozdíl od většiny systémů integrovaných s reklamami Facebook "Facebook leads connector" neukládá údaje potencionálních zákazníků do žádné společné databáze, data jsou nahrávána hned do uživatelského bpm’online. To dělá složitějším samotný proces nastavení konektoru, ale zajišťuje pro zákazníka kompletní přehled o procesu zpracování dat a soulad s GDPR. Navíc detailní návody a podpora odborníků Aurik systems umožňuje celý proces zjednodušit.

"Facebook leads connector" lze instalovat na kterékoliv řešení bpm’online, obsahuje-li sekci Leady. Konektor byl vyvinut tak, že umožňuje zpracovávat leady nahrané z Facebooku a Instagramu dle procesů již nastavených zákazníkem v bpm’online, včetně kontroly duplicit podle uživatelských parametrů a vytvoření úkolů pro zaměstnance v souladu s typem poptávaného produktu či služby.

Pro vyzkoušení "Facebook leads connector" je k dispozici 14denní trial. Objednávejte zde >>>