Druhá fáze CRM projektu v internetovém obchodu

27.unora 2013 startovala druhá fáze projektu zavádění CRM metodologie v internetovém obchodu s dětským zbožím. Cílem projektu je vytvoření základních pracovních postupu během práce s partnery (velkoobchod) a odběrateli (maloobchod) pro zaměstnance a management firmy.

Děkovný dopis firmy Blue Business Media (Polsko)

Dnes jsme obdrželi děkovný dopis firmy Blue Business Media (Polsko, Krakov). S touto firmou spolupracujeme víc než půlrok a budeme se těšit i na další spolupráci.

BPMonline patří do CRM Watchlist již podruhé

Uznávaný IT portál ZDNet zveřejnil CRM Watchlist 2013 (seznám systémů sledovaných v roce 2013) – tento seznam zahrnuje nejvlivnější hráče světového CRM trhu. Systém BPMonline byl totiž uznán jako jeden z nejlepších a inovačních systémů pro CRM technologie.

Podekování firmy První BIT (Rusko)

Firma "První BIT" děkuje týmu Aurik systems za pomoc a poradenství při vývoje vlastního CRM řešení.

Segmentace zákazníků

V dnešní době existuje celá řada definic CRM jako formy přístupu k provozu společnosti. V praxi často vyvstávají otázky jako: „Které charakteristiky vystihují společnost zaměřenou na zákazníky?“ nebo např. „Jak je možné zjistit, zda je firma skutečně zákaznicky orientována?“