Investice do IT jsou pro ředitele prioritou

Z nového průzkumu společnosti Deloitte je patrné, že CIO v České republice vnímají svoji klíčovou roli v oblasti podpory nových obchodních příležitostí a chtějí se zaměřit na růst prostřednictvím zavádění inovací. I když více než polovina IT ředitelů (52 %) považuje inovace za významnou prioritu, jsou jim za tímto účelem přidělovány pouze malé finanční prostředky. Téměř polovina IT ředitelů věnuje na inovace méně než 10 % svého rozpočtu.

Bpm’online vyhrál prestižní cenu The 2014 CRM Market Awards

CRM systém bpm’online vyhrál prestižní cenu The 2014 CRM Market Awards v kategorii Sales Force Automation. The 2014 CRM Market Awards je rating nejsilnějších CRM řešení z celého světa a jeho porotu tvoří uznávaní experti a analytici ze světového CRM trhu. Volí pět nejlepších dodavatelů podle deseti kritérií, mezi něž patří výnosnost a obrat dodavatele, podíl na trhu a spokojenost zákazníků.

CRM nové generace: Vše o dokonalosti byznys procesů

Studie poskytuje vysoce inteligentní přehled trhu, benchmarking průmyslu a nejlepší praktické informace o tom, jak mohou podniky těžit ze sloučení metodologií řízení podnikových procesů (BPM) a řízení vztahů se zákazníky (CRM).

Evidence klientů vždy po ruce, vždy podle představ

Podle našeho názoru potřebuje dnešní firma pro úspěch nejen znalosti a dobrou pověst, ale i dobré informační nástroje. Jejich účelem je poskytnutí včasných a hodnotných doporučení ke zlepšení zákaznické zkušenosti a tím i výkonnosti celé firmy. Je známo, že aplikace některých poměrně jednoduchých postupů je schopna zvýšit prodeje o 20 až 50 %, aniž by šlo o velké a podstatné změny ve firmě.

Bpm’online uvádí v nejnovější verzi bpm’online crm sociální síť

Bpm’online, známý světový dodavatel řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení byznys procesů (BPM), uvádí na trh verzi 7.3 své špičkové CRM platformy. Nová verze bpm’online CRM ještě lepe odpovídá požadavkům na rychlost, funkčnost a přívětivost. Jednou z mnoha významných novinek je firemní sociální síť pro založení a zlepšení týmové spolupráce a propojení zaměstnanců.

Vybíráme CRM: užitečné rady

Dnes existují stovky a možná i tisíce všelijakých řešení na řízení podniku, včetně samozřejmě i CRM systémů. Protože se tato řešení často prezentují jako nějaká tajná zbraň nebo kouzelná hůlka ve službách firmy, je na čase pojednat o tom, do jaké míry je to pravda a do jaké pouze „finta“ IT odborníků.