Aurik systems se stala partnerem společnosti Freshworks

Na začátku podzimu Vám přinášíme skvělou zprávu – naše společnost se v létě připojila k partnerům Freshworks, a do portfolia Aurik systems jsme tak zařadili kompletní sadu jejich cloudových produktů. Navíc v rámci zahájení naší spolupráce poskytuje společnost Freshworks pro všechny naše zákazníky jedinečnou slevu. Tak neváhejte a využijte ji.

Představujeme zbrusu nový produkt bpm'online studio FREE

Již brzy bude k dispozici zcela nový produkt - bpm’online studio free - vyvinutý pro zefektivnění práce s procesy. Řešení umožní vytvářet, dokumentovat a sdílet byznys procesy ve funkčním, pohodlném a sjednoceném prostředí, které je ideální pro všechny úkoly související s procesy: od sdílení osobních zkušeností až po vývoj komplexních podnikových procesů a interních regulačních dokumentů.

Omnichannel strategie a role CRM systému v ní

Pojem omnichannel (omnikanálového) přístupu není vůbec nový, a i když byl po dlouhou dobu spíše módním trendem, než že by popisoval skutečnou situaci, jeho role se pomalu mění. Právě pojem „omnichannel přístup“ by měl být použit tehdy, pokud chceme popsat rostoucí zájem firem o poskytování kvalitních zákaznických služeb a jejich personalizaci.

Rychlejší řešení každodenních úkolů s bpm'online 7.13

Znovu Vám představujeme přehled novinek, které si již brzy vyzkoušíte ve svém bpm’online. Nejnovější verze 7.13.3 obsahuje spoustu nových funkcí, které zlepšují zkušenost uživatelů při práci se systémem a urychlují řešení každodenních úkolů. Seznam klíčových funkcí nové verze zahrnuje kompletní pipeline, který zobrazí konverzi lead/prodej, flexibilnější nástroje pro vytvoření hromadných e-mailů a přehledné nastavení modelů strojového učení.

Jak moderní technologie zlepšují komunikaci s klienty

Dnes stojíme na začátku nové revoluce v oblasti zákaznických služeb. Započala vznikem nových způsobů komunikace, které radikálně změnily chování zákazníků. Live chaty, e-mail a sociální sítě jsou integrovány téměř do všech obchodních procesů, a kontaktní centra nejsou výjimkou. Místo volání do call center se lidé stále častěji obracejí o pomoc na pohodlných textových kanálech.

Vyvínuli jsme "Facebook leads connector" pro bpm'online

Tým společnosti Aurik systems, integrátora řešení bpm’online v Česku a na Slovensku, vyvínul specializované řešení pro propojení reklam na sociální sítí Facebook a řešení na platformě bpm’online. "Facebook leads connector" umožňuje automatické nahrávání do bpm’online dat z formulářů Facebook vyplněných v rámci reklamy pro potenciální zákazníky.