Krátký přehled novinek aktuální verze bpm'online 7.11

Byla vydána nová verze bpm’online 7.11, která umožňuje využívat prvky umělé inteligence pro zjednodušení každodenních úkolů, obsahuje sadu nástrojů pro automatizaci procesu schvalování jakékoliv informace v systému a poskytuje možnost zobrazení grafů a ukazatelů na kartě záznamu. Podrobnější přehled nových funkcí a opravených chyb naleznete níže.

Nejnovější verze bpm'online sales 7.10.2 je na světě

Nová verze bpm'online sales 7.10.2 obsahuje hned několik vylepšení, které usnadní práci uživatelů a správců systému. Mezi nejžádanější novinky této verze patří vylepšený mechanismus globálního vyhledávání a rozšířená funkčnost pro správu případů (workflow lišty).

Nová funkčnost řady bpm'online 7.10.3 pro pohodlnější práci

Společnost bpm’online vydala nový balíček aktualizace pro řadu řešení bpm'online. Ode dneška se můžete těšit na následující nové funkce a vylepšení: možnost spouštět obchodní procesy pro záznamy všech sekcí a detailů systému, zobrazení grafů s několika řadami v mobilní aplikaci nebo nastavení automatického přechodu mezi jednotlivými etapami v rámci případu.

Přednáška o možnostech zvýšení produktivity firmy v Olomouci

Jednatel společnosti Aurik systems se zúčastnil setkání regionálního klubu Asociace podnikatelek a manažerek v Olomouci, jehož cílem bylo ukázat trendy a moderní informační technologie v oblasti zefektivnění práce malých a středních podniků. V rámci své přednášky se pan Stepanov podělil nejen o zkušenosti ze své praxe, ale předal i teoretické znalosti.

Bpm'online je již podruhé uvedena ve zprávě Forrester Wave

Společnost bpm'online, která poskytuje jedinečnou synergii technologií BPM a CRM a umožňuje tak organizacím urychlit realizaci jejich strategie, byla umístěna do skupiny silných hráčů v poslední zprávě The Forrester Wave ™: Sales Force Automation Solutions,Q2 2017.

Bpm’online si potřebám své firmy můžete přizpůsobit sami

Díky internetu a přístupu k informacím z různých zdrojů se dnes ale zákazník může se systémem seznámit ještě před tím, než osloví dodavatele a objedná si zkušební přístup. A právě zkušenosti uživatelů konkrétních CRM systémů hrají při rozhodování velkou roli. Důležitější roli než naše reference ale hrají případové studie, pomocí kterých se naši potenciální zákazníci mohou dozvědět, co řeší pomocí bpm’online naši klienti, jak jsou spokojeni s naší podporou a čím je bpm’online zaujal nejvíc. Hledáte CRM systém? Tady jste správně.