Creatio představuje hlavní aktualizaci své platformy

Nová verze 7.15 poskytne vylepšení nástrojů, které pomohou urychlit růst a transformaci firmy. Nové funkce v nejnovější verzi Creatio jsou navržena tak, aby podporovala koncept „každý vyvíjí“, umožňující zaměstnancům mít automatizaci, kterou potřebují, bez hlubokých technických dovedností.

Aurik systems se stala partnerem společnosti Freshworks

Na začátku podzimu Vám přinášíme skvělou zprávu – naše společnost se v létě připojila k partnerům Freshworks, a do portfolia Aurik systems jsme tak zařadili kompletní sadu jejich cloudových produktů. Navíc v rámci zahájení naší spolupráce poskytuje společnost Freshworks pro všechny naše zákazníky jedinečnou slevu. Tak neváhejte a využijte ji.

E-book: 8 technologických trendů roku 2020

Před více než sedmi lety prohlásil Mark Andreessen, slavný americký podnikatel, investor a softwarový inženýr: „Jsme uprostřed dramatického a velkého technologického a ekonomického posunu, v němž jsou softwarové společnosti připraveny převzít celá odvětví současné ekonomiky.“ Zatímco se tato předpověď ukázala jako jedna z nejpřesnějších za posledních 10 let, současný stav podnikových technologií tuto vizi drasticky ovlivňuje.

Zvýšení prodeje díky automatizaci práce se zákazníky

Budování, stabilní rozšiřování a efektivní správa klientské databáze slouží k rozvoji podnikání a zvýšení jeho ziskovosti. Co může bránit evidenci zákazníků, jejich vyhledávaní a získávání, růstu tržeb, udržení potenciálních zákazníků a zvýšení jejich loajality? Jaké problémy existují v těchto procesech? A jak je odstranit?

Společnost bpm’online se přejmenovala na Creatio

Společnost bpm’online oznámila, že mění své firemní jméno a názvy produktů na Creatio a oficiální webové stránky na creatio.com. Nové jméno odráží přesvědčení společnosti, že se každý může stát vývojářem, který dokáže za několik minut automatizovat své nápady a vytvářet vlastní řešení.

Omnichannel strategie a role CRM systému v ní

Pojem omnichannel (omnikanálového) přístupu není vůbec nový, a i když byl po dlouhou dobu spíše módním trendem, než že by popisoval skutečnou situaci, jeho role se pomalu mění. Právě pojem „omnichannel přístup“ by měl být použit tehdy, pokud chceme popsat rostoucí zájem firem o poskytování kvalitních zákaznických služeb a jejich personalizaci.