Podle názoru společnosti Forrester Research uvedenému ve správě „Wave: CRM Suites for Midsize Organizations, Q1 2015“ výrobci CRM letos pokračují s vývojem systémů vhodných právě pro střední byznys. Výrobci nabízejí především mobilní aplikace a modernizují rozhraní, aby co nejlíp pomáhali středním firmám řešit každodenní úkoly, kterými jsou obchodní management a efektivita prodeje, generování příjmů a vylepšení zákaznické zkušenosti.

Podle Miku Fauscetteho, viceprezidenta přes softwarové byznys aplikace IDC, největším moderním trendem je konsolidace CRM a sjednocení funkcí pro řízení obchodování, marketingu a servisu. To potvrzuje i Esteban Kolsky, zakladatel ThinkJar, podle něhož střední firmy pátrají po cloudových řešeních a produktech nabízejících řešení více byznys úkolů v rámci jediné platformy.

V tomto roce se poprvé objevil bpm'online mezi lídry v segmentu produktů určených právě pro střední byznys (Poznámka – předtím byl bpm'online zacílen na segment větších firem kvůli ceně a funkčnosti produktů) a udělal to s velikou parádou – byl to totiž jediný vendor v této kategorii, kterému se podařilo získat nejvíce bodů skoro ve všech kategoriích.

Zároveň má bpm'online nejvyšší míru zákaznické spokojenosti a je cenově nejdostupnějším produktem. Tím, co výrazně odlišuje bpm'online od ostatních produktů, je filozofie umožňující přijetí pohledu klienta na byznys a následnou adaptaci a nastavení pracovních postupů zpracujících klientské požadavky.