Studie poskytuje vysoce inteligentní přehled trhu, benchmarking průmyslu a nejlepší praktické informace o tom, jak mohou podniky těžit ze sloučení metodologií řízení podnikových procesů (BPM) a řízení vztahů se zákazníky (CRM).

"Cílem je vytvořit souhrnný BPM /CRM systém, takový, který umožní vstup a výstup informací ve funkční cyklus tak, že data CRM systému navazují na BPM data a naopak," řekl Leslie Ament, SVP Research & Principal analytik Hypatia Research Group. "Výsledkem je vysoce inteligentní systém, který dává společnostem možnost posílit jednu z klíčových konkurenčních výhod: zkušenosti zákazníků. Možnost vědět o zákaznících více nejen zlepšuje vztahy se zákazníky, ale má také potenciál zvýšit příjmy od klientů spokojených se službami."

Tato nezávislá zpráva označuje bpm'online jako jednoho z mála výrobců, jejichž software kombinuje CRM a inteligentní BPM a transformuje statická data v okamžitě použitelný pohled na zákazníka. Klíčová hodnota produktů bpm'online se nachází v zabudovaných procesech, které usnadňují společnostem nastartovat využívání CRM systému a přináší nejlepší postupy v odvětví do jejich práce.

Pro lepší ilustraci hodnoty procesně řízeného CRM řešení obsahuje zpráva případovou studii jednoho z předních světových dodavatelů síťových produktů, který zvolil bpm'online jako základ pro svůj nový systém pro zákaznický servis. Vhodnou automatizací zásadních servisních operací zaznamenala společnost okamžité zlepšení kvality služeb a podařilo se jí včas reagovat na ztrojnásobený počet požadavků zákazníků, aniž by byl rozšířen tým podpory. Integrovaný systém bpm'online, který zahrnuje funkce CRM a BPM, umožnil společnosti poskytovat svým zákazníkům vynikající služby.

Zprávu si stáhněte zde >>