Bpm’online si potřebám své firmy můžete přizpůsobit sami

Díky internetu a přístupu k informacím z různých zdrojů se dnes ale zákazník může se systémem seznámit ještě před tím, než osloví dodavatele a objedná si zkušební přístup. A právě zkušenosti uživatelů konkrétních CRM systémů hrají při rozhodování velkou roli. Důležitější roli než naše reference ale hrají případové studie, pomocí kterých se naši potenciální zákazníci mohou dozvědět, co řeší pomocí bpm’online naši klienti, jak jsou spokojeni s naší podporou a čím je bpm’online zaujal nejvíc. Hledáte CRM systém? Tady jste správně.

CRM nové generace: Vše o dokonalosti byznys procesů

Studie poskytuje vysoce inteligentní přehled trhu, benchmarking průmyslu a nejlepší praktické informace o tom, jak mohou podniky těžit ze sloučení metodologií řízení podnikových procesů (BPM) a řízení vztahů se zákazníky (CRM).

Wave: CRM systémy pro střední firmy

Podle názoru společnosti Forrester Research uvedenému ve správě „Wave: CRM Suites for Midsize Organizations, Q1 2015“ výrobci CRM letos pokračují s vývojem systémů vhodných právě pro střední byznys. Výrobci nabízejí především mobilní aplikace a modernizují rozhraní, aby co nejlíp pomáhali středním firmám řešit každodenní úkoly, kterými jsou obchodní management a efektivita prodeje, generování příjmů a vylepšení zákaznické zkušenosti.

Bpm’online uvádí v nejnovější verzi bpm’online crm sociální síť

Bpm’online, známý světový dodavatel řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) a řízení byznys procesů (BPM), uvádí na trh verzi 7.3 své špičkové CRM platformy. Nová verze bpm’online CRM ještě lepe odpovídá požadavkům na rychlost, funkčnost a přívětivost. Jednou z mnoha významných novinek je firemní sociální síť pro založení a zlepšení týmové spolupráce a propojení zaměstnanců.

Investice do IT jsou pro ředitele prioritou

Z nového průzkumu společnosti Deloitte je patrné, že CIO v České republice vnímají svoji klíčovou roli v oblasti podpory nových obchodních příležitostí a chtějí se zaměřit na růst prostřednictvím zavádění inovací. I když více než polovina IT ředitelů (52 %) považuje inovace za významnou prioritu, jsou jim za tímto účelem přidělovány pouze malé finanční prostředky. Téměř polovina IT ředitelů věnuje na inovace méně než 10 % svého rozpočtu.

Bpm’online vyhrál prestižní cenu The 2014 CRM Market Awards

CRM systém bpm’online vyhrál prestižní cenu The 2014 CRM Market Awards v kategorii Sales Force Automation. The 2014 CRM Market Awards je rating nejsilnějších CRM řešení z celého světa a jeho porotu tvoří uznávaní experti a analytici ze světového CRM trhu. Volí pět nejlepších dodavatelů podle deseti kritérií, mezi něž patří výnosnost a obrat dodavatele, podíl na trhu a spokojenost zákazníků.